Meidän tarina
Aulis Vainio perusti HomCare Finlandin vuonna 1985. Uskoa liikeideaan antoivat mm. henkilökohtaiset hyvät kokemukset Swipe-tuotteista sekä tutustuminen Ruotsin HomCare-toimintamalliin. Alussa oli vain kourallinen asiaansa uskovia, uutteria ihmisiä sekä valikoima erinomaisia tuotteita. Nyt HomCare Nordicin toiminnassa on aktiivisesti mukana jo noin 10000 suomalaista ja ruotsalaista (henkilökunta, edustajat, asiakkaat ja emännät).
HomCare Nordic Oy (aiemmin HomCare Finland Oy) on kehittynyt vuosien saatossa yhdeksi maamme suurimmista ja parhaiten toimivista suoramyyntijärjestelmistä. Yritys on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudattaa liiton asettamia Reilun Pelin Sääntöjä.
Asiakkaamme eri puolilla Pohjoismaita voivat hankkia tuotteitamme HomCare-kutsuilla, Edustajiltamme ja verkkokaupasta. Edustajillemme annamme jatkuvaa koulutusta, ja he jakavat asiakkailleen tietoa tuotteiden ominaisuuksista ja käyttötavoista.
HomCaren kansainväliset juuret
HomCaren ja sen avaintuotteen Swipen tarina alkoi 1960-luvun USA:sta. Neljä teksasilaismiestä omisti teollisuuspuhdistusainetta valmistavan yrityksen, jonka työntekijöiden huomattiin näpistävän (engl. swipe = näpistää) tehokasta tuotetta kotiin vaimoilleen siivousta varten. Syntyi idea myydä puhdistusainetta kotitalouksille nimenomaan naisten oman verkoston ja vuorovaikutuksen kautta, antaa perheenäideille mahdollisuus menestyä myymällä Swipea. Perustettiin HomCare, joka aloitti Swipen markkinoinnin USA:ssa vuonna 1965.