Toimitusehdot

Voimassa 1.2.2019 alkaen

 

1. Verkkokauppa

HomCare Finland Oy (y-tunnus 1106156-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Adyen yhdessä Paytrailin sekä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Paytrail.

4. Maksutavat

Verkkopankkimaksut ja korttimaksut
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin kautta, kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset tai Visa- tai MasterCard-kortti.

4.1 Klarna

Tilauksen maksutavaksi on mahdollista valita myös Klarna-lasku. Valittaessa maksutavaksi Klarna-lasku, Klarna toimittaa laskun sähköpostilla. Näet laskusi myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseesi. Maksutavan ollessa Klarna veloitetaan 3 euron maksutapalisä.

Laskuun ja erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Klarna varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä.

Mikäli sinulla on Klarna-laskuun liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaessasi ostoksiasi siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi Adyenin sivulle, jossa pääset valitsemaan maksutapasi. Maksunsaajana näkyy Paytrail, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

4.2 Tilisiirto

Tilauksen maksutavaksi on mahdollista valita myös tilisiirto, jolloin tilauksen summa tulee maksaa HomCare Finland Oy:n tilille 7 vuorokauden kuluessa. Tilaus siirtyy varastolle kerättäväksi, kun maksusuoritus näkyy HomCare Finland Oy:n tilillä.

HomCare Finland Oy:n tilinumerot:

Nordea                  FI51 1312 3000 6051 67

OP                          FI15 5297 0020 0334 61

LUSP                     FI22 4006 1120 0325 56

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Paytrail

020 718 1830

asiakaspalvelu@paytrail.com

5. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

6. Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.

7. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

8. Vaihto- ja palautusehdot

HomCare Finland Oy tarjoaa tuotteilleen 21 vuorokauden tyytyväisyystakuun, jonka aikana asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksensa tai osan siitä.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:
HomCare Finland Oy
Juurikuja 4
03100 Nummela

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus.

Emme valitettavasti voi vastata palautus- tai vaihtotiedusteluusi, mikäli pakettisi takaisinlähetyksestä on kulunut alle kolme viikkoa. Palautusrahtien kesto vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota normaaliksi tuotepalautukseksi, minkä vuoksi noutamattomasta paketista laskutamme 20 €.

9. Maksun palautus

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Emme siis palauta toimituskuluja. Mikäli palautuksen summa vaikuttaa tilauksessa saatuihin etuihin, tullaan rahapalautuksen yhteydessä huomioimaan myös nämä erotukset. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Lisätietoja palautuksen vaikutuksesta laskuusi saat suoraan Klarnan asiakaspalvelusta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puhelimitse 09-425 99 771.

10. Jälkitoimitukset

Mikäli joku tuote on yllättävästä tilanteesta johtuen loppunut äkillisesti, tuote jätetään jälkitoimitukseen. Jälkitoimitustuotteet lähetämme välittömästi tuotteiden saapuessa varastoon. Lähetämme tuotteet postin kautta eikä näihin lähetyksiin ole mahdollisuutta lisätä muita tuotteita.

11. Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on paketista tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai Matkahuoltoon

HomCare Finland Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.

Mahdollisiin asiakkaan ja HomCare Finland Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr