Yritys
1985
perustettu
700
HomCare-edustajaa
11
työntekijää
Arvot
yhdessä tekeminen | edelläkävijyys | ekologisuus
Suomalainen
perheyritys
Yritysvideo
Katso mistä kaikki sai alkunsa ja miten
toiminta on kehittynyt yli 30 vuoden aikana.
Tiimi

Aulis Vainio
Hallituksen puheenjohtaja
Tuija Nemlander
Toimitusjohtaja
Mirva Hatakka
Brändi- ja tuotejohtaja
Markus Vainio
Tuotekehitysjohtaja
Marko Saarenkanta
Myyntijohtaja
Tanya O'Malley
Markkinointijohtaja
Kristoffer Donner
A.D.
Jeanette (Nette) Papadaki
Asiakaspalvelupäällikkö
Sari Mustonen
Myyntipalvelu
Jaana Tuominen
Varastopäällikkö
Juha Sysmäläinen
Varasto
Esa Tuhkanen
VarastoLuotettava suomalainen suoramyyntiyritys
HomCare Nordic Oy on luotettava ja arvostettu, pitkällä ja menestyksekkäällä toiminnallaan vakaan aseman saavuttanut suomalainen yritys, joka markkinoi ja myy ihmisen ja kodin hyvinvointiin liittyviä laatutuotteita.
HomCare Nordic Oy (aiemmin HomCare Finland Oy) on perustettu vuonna 1985, ja on kehittynyt vuosien saatossa yhdeksi maamme suurimmista ja parhaiten toimivista suoramyyntijärjestelmistä. Yritys on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton (ent. Suoramarkkinointiliitto) jäsen ja noudattaa liiton asettamia Reilun Pelin Sääntöjä.
Asiakkaamme eri puolilla Suomea voivat hankkia tuotteitamme HomCare-kutsuilla, Edustajiltamme ja verkkokaupasta. Edustajillemme annamme jatkuvaa koulutusta, ja he jakavat asiakkailleen tietoa tuotteiden ominaisuuksista ja käyttötavoista.
HomCare Nordic Oy – suomalainen menestystarina
Alussa oli vain kourallinen asiaansa uskovia, uutteria ihmisiä sekä valikoima erinomaisia tuotteita. Nyt HomCare Nordicin toiminnassa on aktiivisesti mukana jo noin 10000 suomalaista (henkilökunta, edustajat, asiakkaat ja emännät), ja tuotteet ja yritys niiden takana tunnetaan kautta maan.
Aulis Vainio perusti HomCare Finlandin vuonna 1985. Uskoa liikeideaan antoivat mm. henkilökohtaiset hyvät kokemukset Swipe-tuotteista sekä tutustuminen Ruotsin HomCare-toimintamalliin.
HomCaren kansainväliset juuret
HomCaren ja sen avaintuotteen Swipen tarina alkaa 1960-luvun USA:sta. Neljä teksasilaismiestä omisti teollisuuspuhdistusainetta valmistavan yrityksen, jonka työntekijöiden huomattiin näpistävän (engl. swipe = näpistää) tehokasta tuotetta kotiin vaimoilleen siivousta varten. Syntyi idea myydä puhdistusainetta kotitalouksille nimenomaan naisten oman verkoston ja vuorovaikutuksen kautta, antaa perheenäideille mahdollisuus menestyä myymällä Swipea. Perustettiin HomCare, joka aloitti Swipen markkinoinnin USA:ssa vuonna 1965.
Tuoteperiaatteet ja ekologisuus
Swipe- ja BioSwipe-tuotteita TTT-periaatteella
HomCare panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen ja tarjoaa käyttöösi kodinhoitotuotteita, jotka ovat
Tehokkaita – tuloksena ihanan puhdas koti, pyykit ja astiat
Taloudellisia – useimmat tuotteet saat riittoisana ja edullisena tiivisteenä, jota laimennetaan veteen tai joiden annostelu on erittäin pieni
Turvallisia – niin käyttökohteilleen, käyttäjälleen kuin ympäristöllekin
Myös monikäyttöisyys liittyy useisiin tuotteisiimme.
HomCare edelläkävijänä
HomCare on ollut edelläkävijä monella saralla mm. tiivistettyjen puhdistus- ja pyykinpesuaineiden tuomisessa markkinoille sekä sumutusmenetelmän ja mikrokuitutuotteiden lanseerauksessa siivoamiseen.
Kauneudenhoitopuolella Aloe Vera ja pH-tasapainotetut tuotteet ovat olleet NaturCare-sarjan kulmakivinä jo vuosikymmeniä. Kehitämme kauneus- ja hyvinvointituotteitamme jatkuvasti, mutta pohjana säilyvät edelleen nämä koetellut ja ainutlaatuisen toimivat toimintalinjat. Nykyisin tuotesarjassa on käytetty Aloe Veran lisäksi suomalaisia marjoja ja probiootteja.
Haluamme tuotteidemme toimivan ihmisen, kodin ja luonnon parhaaksi. Useimmat HomCare-tuotteet ovat tiivisteitä, joita tarvitaan vain hyvin pieni annostus. Yhdestä pakkauksesta riittää pitkään, joten pakkausjätettä syntyy vähemmän ja myös tuotteiden kuljetusten aiheuttamaa ympäristörasitusta pystytään vähentämään. Uudelleen täytettävät pakkaukset tukevat ekologisuuden periaatetta. BioSwipe-tuotesarjassa turvallisuus on tuotu uudelle tasolle hyödyntämällä luonnonmukaisia ja biologisia aineosia.