Yritysesittely

HomCare Finland Oy – luotettava suomalainen suoramyyntiyritys

HomCare Finland Oy on luotettava ja arvostettu, pitkällä ja menestyksekkäällä toiminnallaan vakaan aseman saavuttanut suomalainen yritys, joka markkinoi ja myy ihmisen ja kodin hyvinvointiin liittyviä laatutuotteita. HomCare Finland Oy on perustettu vuonna 1985, ja on kehittynyt vuosien saatossa yhdeksi maamme suurimmista ja parhaiten toimivista suoramyyntijärjestelmistä. Yritys on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton (ent. Suoramarkkinointiliitto) jäsen ja noudattaa liiton asettamia Reilun Pelin Sääntöjä.

Asiakkaamme eri puolilla Suomea voivat hankkia tuotteitamme HomCare-kutsuilla, Jälleenmyyjiltämme ja Club-asiakkaina suoraan verkkokaupastamme. Jälleenmyyjillemme annamme jatkuvaa koulutusta, ja he jakavat asiakkailleen tietoa tuotteiden ominaisuuksista ja käyttötavoista.

HomCare Finland Oy työllistää pääkonttorissaan Nummelassa 13 henkilöä ja ympäri Suomen noin 500 Jälleenmyyjää. HomCaren arvot ovat yhdessä tekeminen ja yrittäminen, edelläkävijyys ja ekologisuus ja luonnonmukaisuus. Arvot näkyvät organisaatiolle ja asiakkaille jokapäiväisinä tekoina: toimintatavoissa, ilmapiirissä, tuotteissa ja palveluissa.

HomCare Finland Oy – suomalainen menestystarina

Alussa oli vain kourallinen asiaansa uskovia, uutteria ihmisiä sekä valikoima erinomaisia tuotteita. Nyt HomCare Finlandin toiminnassa on aktiivisesti mukana jo noin 10000 suomalaista (henkilökunta, Jälleenmyyjät, clubilaiset ja emännät), ja tuotteet ja yritys niiden takana tunnetaan kautta maan.
Aulis Vainio perusti HomCare Finlandin vuonna 1985. Uskoa liikeideaan antoivat mm. henkilökohtaiset hyvät kokemukset Swipe-tuotteista sekä tutustuminen Ruotsin HomCare-toimintamalliin.

HomCare Finlandin ensimmäinen vuosikymmen oli kasvun aikaa. Laadukkaat tuotteet ja joustava, yhteisöllinen toimintamalli vetivät mukaan yhä lisää innostuneita ihmisiä. Seuraavalla vuosikymmenellä HomCare Finland vakiinnutti asemansa luotettavana ja arvostettuna ihmisen ja kodin hyvinvointiin liittyvien tuotteiden markkinoijana.

Viime vuosina on panostettu vahvasti tuotevalikoiman, jälleenmyyjien palkkio-ohjelman ja etuasiakasjärjestelmän clubin uudistamiseen. Viestinnän, tietotekniikan ja verkkosivujen kehittämisessä HomCare Finland on aivan ajan hermolla, mutta nojaa edelleen vahvasti myös siihen, mistä kaikki alkoi eli ainutlaatuisiin tuotteisiin ja niiden ympärille syntyneeseen HomCare-henkeen.

HomCaren kansainväliset juuret

HomCaren ja sen avaintuotteen Swipen tarina alkaa 1960-luvun USA:sta. Neljä teksasilaismiestä omisti teollisuuspuhdistusainetta valmistavan yrityksen, jonka työntekijöiden huomattiin näpistävän (engl. swipe = näpistää) tehokasta tuotetta kotiin vaimoilleen siivousta varten. Syntyi idea myydä puhdistusainetta kotitalouksille nimenomaan naisten oman verkoston ja vuorovaikutuksen kautta, antaa perheenäideille mahdollisuus menestyä myymällä Swipea. Perustettiin HomCare, joka aloitti Swipen markkinoinnin USA:ssa vuonna 1965.

Muutamasta innostuneesta perheenäidistä kasvoi lopulta mahtava joukko, joka vei Swipen yli kolmeenkymmeneen maahan. Tuotevalikoima laajeni ja kehittyi vähitellen ja mukaan tulivat mm. nestemäinen saippua Somthin’Else, pyykkipulveri White ja NaturCare-hyvinvointituotesarja. HomCaren myyntitapa on säilynyt läpi vuosikymmenten yhtä ihmisläheisenä ja lämminhenkisenä kuin se oli syntyessäänkin.

Tuoteperiaatteet ja ekologisuus

Swipe -tuotteita TTT-periaatteella

HomCare panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen ja tarjoaa käyttöösi Swipe-tuotteita, jotka ovat

    Tehokkaita - tuloksena ihanan puhdas koti, pyykit ja astiat
    Taloudellisia - useimmat tuotteet saat riittoisana ja edullisena tiivisteenä, jota laimennetaan veteen
    Turvallisia - niin käyttökohteilleen, käyttäjälleen kuin ympäristöllekin

Myös monikäyttöisyys liittyy useisiin tuotteisiimme.

HomCare edelläkävijänä

HomCare on ollut edelläkävijä monella saralla mm. tiivistettyjen puhdistus- ja pyykinpesuaineiden tuomisessa markkinoille sekä sumutusmenetelmän ja mikrokuitutuotteiden lanseerauksessa siivoamiseen.

Kauneudenhoitopuolella Aloe Vera ja pH-tasapainotetut tuotteet ovat olleet NaturCare-sarjan kulmakivinä jo vuosikymmeniä. Kehitämme kauneus- ja hyvinvointituotteitamme jatkuvasti, mutta pohjana säilyvät edelleen nämä koetellut ja ainutlaatuisen toimivat toimintalinjat.
Uusimpana kehitystyönä on NaturCaren uudet tuotteet, jossa on hyödynnetty aloe veran lisäksi suomalaisia marjoja ja probiootteja.

Haluamme tuotteidemme toimivan ihmisen, kodin ja luonnon parhaaksi. Useimmat HomCare-tuotteet ovat tiivisteitä, joita tarvitaan vain hyvin pieni annostus. Yhdestä pakkauksesta riittää pitkään, joten pakkausjätettä syntyy vähemmän ja myös tuotteiden kuljetusten aiheuttamaa ympäristörasitusta pystytään vähentämään. Uudelleen täytettävät pakkaukset tukevat ekologisuuden periaatetta.

Ympäristöstä huolehtimisessa HomCare on ollut todellinen edelläkävijä, sillä jo yhtiön syntyessä 1960-luvulla USA:ssa nämä asiat olivat esillä. Tuotteidemme valmistuksessa suositaan biologisesti hajoavia raaka-aineita, joista ei jää luontoon mitään haitallista.

Vuonna 2015 aloitettiin uusi projekti, jonka päämääränä on BioSwipe-tuotteiden myötä aloittaa kodinhoidossa uusi aikakausi, jonka tavoitteena on luoda entistä hygieenisempi ja turvallisempi elinympäristö asiakkaille ja heidän perheilleen. BioSwipe-tuotteet perustuvat bioteknologiaan: probioottien, entsyymien ja muiden mikro-organismien synergiseen yhteistoimintaan luonnollisella tavalla. Tuotteet ovat tiivisteitä ja käytössä todella tehokkaita, turvallisempia sekä ihmisille ja luonnolle.